ماده معجزه آسا برای شادابی پوست!

 

    مدت هاست که محققان متوجه شده اند وجود ویتامین Cدر موادغذایی و استفاده از کرم برای داشتن پوست خوب ضروری است.
    به نوشته ی سایت «MSN» متخصصان پوست دریافته اند که ویتامین C بهترین ماده برای رفع لکه هاست و نه تنها باعث روشن شدن پوست می شود بلکه مانع از تولید آنزیم هایی می  شود که رنگ دانه تولید می کند. نتایج بررسی ها نشان می دهد تنها از طریق رژیم غذایی نمی توان مقدار ویتامین C مورد نیاز بدن را تامیـن کرد.
  از آن جا که نور خورشید و آلودگی، ویتامین C موجود در پوست را کاهش می دهد، بنابراین توصیه می شود از طریق استفاده موضعی این ویتامین در کرم های حاوی ویتامین C کاهش آن راجبران کرد
.(روزنامه خراسان)

نایت اسکین



نظرات شما عزیزان:

جوجو
ساعت1:08---30 فروردين 1391
جونمی آب پرتقال......... من که فکر نمی کنم از ویتامین cکم بیارم

هانیه
ساعت5:57---24 فروردين 1391
واااااای من میمیرم برای پرتقال!
ببخشید اگه کمتر و دیرتر میام وآپ میکنم خبرنمیدم یکم درسا سنگین شده
اما هروقت فرصت کنم میام@} ;-@} ;-


پویا
ساعت0:56---24 فروردين 1391
من که توی صورتم هنوز لکه ای نمی بینم. اما در هر صورت پرتغالو خیلی دوس دارم و زیاد می خورم . فکر کنم که پیش گیری کنه از این که صورتم لک بیفته؟ این طور نیست!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 24 / 1 / 1391برچسب:پوست, ویتامینc, رفع لکه, نورخورشید,,,,,, | | نویسنده : یـــاس |
  • مال ای اس
  • آریس پیکس